joi, 15 martie 2018

transformation of a water-lily 2 octombrie 2014


unde sint zilele cind negrău
marca in amicalul cu leverkusen
(0 la 1)
sfinte doamne dumnezeule
dar cind luca imi povestea in a 4-a
etapele biologice
dintre barbat si femeie
unde este echipa mea preaiubita
victoria bucuresti
unde e poza gurului meu
asezat in fata unui tort
in meditatie
unde e aretina
si gurul meu insusi unde e
unde e caseta cu kitaro
(pierduta)
discul transformation of a water-lily
ti l-am dat doar imprumut
dar tu nu ai inteles asta
nu mi l-ai mai inapoiat


https://www.youtube.com/watch?v=sMIDMghJMiE



continua procesul de restaurare al barceankarkaran.wordpress.com, blog eliminat de platforma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

disperați și bere caldă

uram berea, în orice condiție ar fi fost o respingere la respingere - căci probabil asta e realitatea berii -  ceva amar  care respinge deși...