duminică, 19 ianuarie 2020

giudetu sufletului cu natura, eposu 2, in care ciokmarchin devine ciokl marchin


sf quaie: ma, tu vrei sa dai cu bifa la paradis!

ciokmarchin: daca asa mi-a promis si mamica cind eram la bucatarie!

sf petru: ba, pulica, tu crezi ca aici e pavilion de cancerosi. ia te-mpusca pe sub dus!

ciokmarchin: nu ma alunga, nea petrica, ca mesteresc, curling obiecte, fac secretariat necesar.
am si slugi , la nevoie, nu doar eu! dirijez, nea petrica, pt patrie. sint femei care cred in geniu meu!
acuma vreau sa inramez una mai international. scriu  pt porc!

sf. quaie: e dibace, tatinele, ce facem cu el, il punem sa frece presu?

ciokmarchin: sint la poarta graiului, va rog sa nu ma abandonati aici. fac orisice imi porunciti, numai sa-mi dati presu meu zburator!

sf. quaie: maaa, asta vrea sa fie presedinte!

sf petru: asa a inteles el libertatea! ce poti sa-i faci, arunca-i un pres, sa se infasoare!

ciokmarchin: tovarasii sfinti, sint de acord cu patria! si un vicepres ma deleaga. ca presu la pres trage, si daca sintem presi amindoi, unu tot va invinge. presu doar prin rotatie traieste

sf petru: prin rulatie, prostule. una vbim, alta bifam. pupa-ia-i tu coaiele lu bifo berardi, ca-n filosofie esti spalatuci pe butuci.

koimarchin: lasa, tataie, ca marchez la corelatie prin serviciu coletarie, special la lauda in grup ma disting, am vocabularu limitat, da trag la prastie cu sirg. nu asa s-a facuit filosofia?

sf quaie: sicrias sa-ti fie bula! tu asa vbesti cu sf petru, mai prostule? spala-te-ar tirnavele de ghidighici. pa tine nici slava nu te mai curata, de vidanja literara ce esti!
nu vezi ca nea petrica se minuneazza de prostia ta, cum o frazezi?
fututi freza cheala de porc bercenar! maaa!
daca suflu, iti cade si facultatea intelectiva.

ciokmarchin: sa fie cu iertare, mariile voastre, am crezut ca putin tupeias de mardeias are sa aprekiati! io l-am debutat si pe flo koe ppopa!

sf quaie: ala era bun, ma, n-aveai sa vii tu sa strici ierarhia. bine ca ai pus hirtia, ca altminteri, erai in sf troaca demult.

ciokmarchin: luminablestematiile voastre, vreau sa turbulentez in absolut! strig prezent la prezenta! vreau sa fiu este! deschideti odata poarta, ca scutur!

sf petru: cine i scuturici asta?

sf quaie: e ciokl marchin, maria ta!

sf petru: atunci, aici sa-i futa oasele! pa pardosea. dă-i la osanale!


(va urma)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

disperați și bere caldă

uram berea, în orice condiție ar fi fost o respingere la respingere - căci probabil asta e realitatea berii -  ceva amar  care respinge deși...