duminică, 19 ianuarie 2020

giudetu inchipuirii cu natura cind la poarta raiului batu ciokmarchin

ciok ciok ciok la poarta graiului se auzi!

sfintu petru face intrebace.

ciokmarchinam iubit literatura de cind m-a facut mama ascultind fratii petreus

sf petrucine-i asta?

sfintu quaie o barbă-n pulă bătînd la poarta literaturii!

sf petrusi ce-l mînă.

sf quaieumbra armatei din soseta  tatalui sau producind anksietate

ciokmarchin (răscandidat)literatura o fac la microfon. 1-2, 4-8, literatur ca la pașopt

sf petruda ce literatură era la pașopt?

 ciokmarchine, vba vine, ceva sa vine inspre tine. un suvoi de la noi, impartit din 2 in 2.
eu, mestere, am bucizat absolutul de cind m-am stiut. l-am incizat la nectar si l-am feliat la buci. încalte, tremur departe!

sf petrueh, fututen duh de ciokmartichiuc, tu eji literatură pură!

ciokmarchinda, O LING PE COAIE daR NUMAI PE DINAFARA , SA NU SE VAZA PE DINLAUNTRU. PE DINUNTRU VIN CU LUNTREA SI INTRU PROPTIT IN ACADEMIE.. MI-S MARTA-N ANTREU (inmiit) si în scîrnă te-nneci. parameci. femeile m-au facut, cu fusta, sa simt lieratura, robusta!

sf petruai privit-o ca pe un vint!

ciokmarchinal inspir-gratiei, pă cuvint

sf petrunu esti tu oare voevod liric?

ciokmarchinsumă lirică de strangulați păgîni.

sf petru: sau voeplozi. da ștrampelu tras peste nas nu-ti dă literatură?

 ciokmarchinba da, pe sub muratură. că mi-s din mahala sordid fetid si la fetie intrepid. adica ma cuprinde-un gîdilici cind si cind.
pana de scris ma mingiie pa maru lu adamtz. atunci ii dau pa foaie cu glantz. imbuteliez textu si tzap, la protap m-adap. trag tare la absolut, nea petrică.
dă cind ma stiu am corectat doar literatură, desi eram doar in izmene.
stii ca vbesc si cu limbric?

sf quaiemai, sa-ti fie, esti intre picioare mafie!

ciokmarchinda, de cind ma curajau femeile sa fac la scris, am iesit de la proscris.
cu mînuța asta 2, fac literatura noua.
pe sub ștrampeli si pervaz, sint baiat de alcatraz

sf petruprofet, nu gluma!

ciokmarchinarde, tata, in octet!

sf petrudar bunica ta este de acord cu faptele pe care le faci?

ciokmarchinde cind ma stiu m-am cacat linga PIAN SI A MIROSIT BINE. NU SINT AMATOR.
de profesie imi place balena

sf quaieblestostîrc, onorabile!

ciokmarchin: ai, nea petrica, ma lasi?

sf petru: pai haide-n paradis, daca vezi un paraclis!



*va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

disperați și bere caldă

uram berea, în orice condiție ar fi fost o respingere la respingere - căci probabil asta e realitatea berii -  ceva amar  care respinge deși...