sâmbătă, 24 august 2019

snow mint


acest pix e atit de frumos
de fapt pe dracu
nu e pix e
smart pen
dar are un virf asa de special
snow mint
imi imaginez ca o chinezoaica
cracoasa care tocmai a terminat
arte
l-a inventat
dar ce vbesc una scriu
alta fac
e vba de faptul ca sferele ei bucice
umplu apetisant o forma de
pantalon scurt
(efectul de continut)
creat de un imberb
intr-o provincie indepartata
(el nu o va cunoaste niciodata pe ea)
deci e magic ca o penita
virita intre prisme transparente
si asta chiar e!
snow mint
nu te mint
de fapt am lungit-o
voiam sa scriu despre inconstienta
limbajului despre anii 90
pe atunci eram prieten cu leac
si monologul danielei gyorfi posedata de poezie
mi se parea o mare chestie
probabil din cauza lecturii
acum la citit nu mai tine
mi se parea maret
dar vezi doar la auditie
sau am pierdut eu ceva?
entuziasmul - o cratima?

in mijlocul orasului meu e o masa
facuta special pt filcaiasi
veteranii de pe centru
care joaca filcau
un soi de ratati
care parca asteapta timpul sa
treaca
sa sfirseasca reprezentatia
(pt un astfel de tirgulet cinema e
prea mult)
sau poate e doar faptul ca
au ramas niste
baieti cretini
si nu-si dau seama de
asta
desi
au imbatrinit

fiecare-n viata se descurca
cum poate
zice o tipa trecind pe
linga mine (ne privim)
nu toti aleg
calea grea
completeaza barbatul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alfred bulai, un enigmatic și neștiut emisar al shambalei?

                                        Linia fortificată Focșani-Nămoloasa-Galați   asa cum bine se cunoaste in mediile esoterice, o serie ...