sâmbătă, 1 decembrie 2018

o clarificare


recent, chiar un prieten a indraznit sa se refere la noi prin  "baietii astia inofensivi".
o facea chiar in prezenta mea, si am ramas un pic uluiti.
era greu sa ii explicam ca (nu ar fi inteles, probabil):

1. prin proprie intuitie, vointa si educatie am optat pt solutiile mistic-sexuale care sa ne aduca noua putere si clarviziune, si nu altceva.
aceasta a implicat doar 2 metode de actiune posibile: abstinenta sau continenta

2. desi am tolerat cu compasiune in jurul nostru oameni cu viata sexuala juisanta, ejaculanta, sau oameni avind copii, am facut aceasta cu acceptanta fata de niste fiinte prinse in plasele adinci ale ignorantei, remarcind si calitatile lor prezente si manifeste.
insa, trebuie sa precizam, totodata, centralul dispret initiatic si funciar, fata de orice fiinta care ejaculeaza sau juiseaza orgasmic, cu/din ignoranta.
un dispret ca de la spirit la animal

3. pedagogia nonejacularii noi o exersam asupra fiintelor capabile de a fi penetrate ocult, o exercitam telepatic, fizic, metafizic, dar nu asupra loazelor ejaculant-ignorante


p. s : cei care ejaculeaza nu sint niste flori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

disperați și bere caldă

uram berea, în orice condiție ar fi fost o respingere la respingere - căci probabil asta e realitatea berii -  ceva amar  care respinge deși...