miercuri, 17 februarie 2021

potența, extazul

 potență si extaz. pe atunci eram pregatiti cu totii sa intram in tantrele divine...

cineva ne pregatea pt asta, iar noi eram in liceu. 

tineri, pielea ne stralucea de viata, dar noi n-o stiam.

insa, primul semn ca exista si o altfel de tesatura, de varianta, l-am primit asa.

se facea ca nelutu, prietenul meu de an de yoga, avea un unchi la bucuresti, care, acum, iarna, venise de sarbatori pe acasa. era si el un tinar de vreo 25-27, ochelari si parul ondulat si se casatorise cu una ioana, tot la curs, dar la bucuresti, desigur.

avea chiar un chip de intelecual asa, cu parul lui ondulat si ochelarii aia, facea impresia de om serios. a mai pus si 2-3 intrebari de pe paturica, din rindul din fata, la noi, la curs.

nu stiu cum o futuse el cu scoala dar, la un moment dat ne-am apropiat intr-un context si mi-a marturisit ca sapa gropi la cimitir, probabil turna morminte si era un frig al dracului si mai tragea o dusca de votca. apoi a pizduit sau asa si mi-am zis ca omul e gregar, ce yoghin pizduia pe atunci ca in viata profana si mai tragea si un schluck de votca.

peste vreo 2, 3 luni, poate in martie, se facea concursul de yoga la bucuresti. luat de val, facem o mica trupa, cu neluti, cu bobo, cred ca ni se spusese si ca e important asta...

si eu cu nelutu ne cazam  nu ca restu, la bella maestrina in casa, unde cica erau vreu 16 atunci, cu concursu, bine, poate era si radu, gurul nostru, poate ar fi fost o experienta intre atitia oameni...

dar nelutu ma ia cu el la rudele lui, la unchiu-s-o si ioana, care ioana era o tinara mai supla, si ea, care purta atunci si o basma pe cap, de zici ca era ortodoxa. dar o fiinta placuta, blinda. casatorita cu constructorul de morminte, after all sa lucrezi in cimitir its a good start for a tantric guy, dar deja simteam ca omu trage in alta partte. eram in perioada cu vamane, boram zilnic si ma miram ca astia nu fac si ei tehnica, eu am fost mereu genul fanatic...

ce dracu am facut ziua sa mor daca imi amintesc, eram doar intr-un cartier inestetic cu blocuri de 10 etaje. vremea nasolie, inchisa.

seara mergem la concurs intr-o sala de sport. si asteptam aproape toata noaptea acolo,  in chiloti, insiruiti pe paturici. intr-n tirziu apare si grieg, ideea e ca se dadea o proba de teorie si apoi se faceau 2-3 asane si grieg trecea prin dreptul fiecaruia si nota. se da padahastasana si ma uit eu in jur cum toti se intind sa isi cuprinda laba piciorului cu degetele, unii reusesc sa-si aduca podul palmei chiar la nivelul solului. am de2 variante, eu, cel ce stau prost cu flexibilitatea, sa ma screm si eu, sa ma intind mai mult, ca aialalti, in speranta unui punctaj mai bun, sau imi zic eu, sa fiu sincer, sa fac asana cum o fac de obicei, doar starea interioara conteaza si daca maestrul e maestru, va simti.... 

smart move, ce sa zic, cred ca mi-a futut acolo o depunctare care m-a scos din lupta la virf. ca dupa concurs, la bistrita, radu se uitase pe fise si imi zice....ai facut padahastanasa aia .... ti-a dat doar 30 de puncte acolo. nu i-am mai explicat rationamentul meu sincer, briliant...

aparuse deci grieg cu burtica lui de guster lasata un pic in camasa si ochelarii aia borcan, stiu ca cineva ne-a mai filmat pe toti zicind anul si localitatea din care eram, pt a avea o arhiva care sa arate evolutia noastra spirituala, s-a spus.

si la final  (era si mitul ca bobo cistigase anul trecut , dar trebuise sa stea 5 minute in chakrasana si, cum mi-a spus cu cuvintele ei, in ultima minut a fost cam horror) s-a facut ce s-a facut, si, supriza, nelutu cred ca a luat locul 1 sau 2, ceea ce inseamna si gratuitate un an la curs. si au primit niste plase cu cadouri, casete, dulciuri, yantre ce mai era acolo si s-au pupat cu grieg, au facut poze.

dar acasa, nu mai stiu in ce momente, gazdele mi-au livrat 2 povesti despre grieg. intii, ioana mi-a zis ca era nu stiu ce sediu, casuta, unde unii faceau munca voluntara si grieg venea uneori si le aducea lapte... si se mai enerva uneori, nu ai vrea sa il vezi ce urit face cind se enerveaza, a zis ea.

iar in alt moment tipul asta, groparul, ca uite ca i-am uitat numele, mi-a povestit o intimplare din zilele trecute, ca s-a intilnit ioana cu grieg si el i-a zis ca ai sinii mariti, ai foliculina si ar trebui sa-ti gasesti un amant. retrospectiv, stiu ca grieg baga texte de-astea frecvent, mai am marturii. ii deprograma din relatia clasica sa-i bage pe tantre. 

numai ca tipul meu imi zice, bai, ne-am dus cu ioana la doctor dupa o zi sau doua ca se simtea rau si ala a zis ca are o sarcina toxica si ca daca nu venea risca chiar sa moara. pai daca asta e mare maestru si clarvazator, de ce nu a stiut atunci despre ce e vba, sa o avertizeze, nu sa-i zica de foliculina... eram cumva sceptic, ca imi clatina ceva, dar am zis, o sa retin povestea asta...

ca, pe de o parte, eu dispretuiam oamenii care fac copii, pai cum, bai, imi ziceam, voi faceti yoga si tu ejaculezi si faci copii cind esti la yoga cind ai continenta predata? dispretul asta total pt puitori si ejaculatori il am si acum, sa fie clar.

dar na, omu mi-a bagat stiftu, mi-a zis versiunea lui... ce era sa zic, era o poveste plauzibila.

nelutu mai tirziu a fost botezat de grieg claudiu. peste ani, mi-a fost sef in grupul de mahavira ananda, la revenirea mea in misa in anii 2013-2015, pt documentare. 

a fost ireprosabil si cind venise un soi de ordin informal de la bucuresti (idiotul de fodor) ca sa se vada ce e cu mine, ca am un blog unde scriu buruienos.... de fapt cenzorul idiot fodor isi bagase coada, ma vina de la distanta.

foarte finut, claudiu doar a avertizat, aproape ca si cum n-ar fi avertizat pe nimeni.

pe garantia lui am mers (cu inca un prieten necursant) si la o tabara de shivaism la brasov, cind nu mai eram la curs. acolo, intr-o sala de mese, tao costica mi-a aruncat o privire incredibil de veninoasa. deci pizda de costica stia, de fapt, cine eram.

bobo a ajuns sefa haremului lui grieg pt ani de zile. am auzit ca, la un moment dat s-a retras. trebuie sa o intreb de ce. eu credeam ca s-a dus in america de sud cu bella maerstrina sau e pe linga grieg, in suedia.

pe drumul de intoarcere spre bistrita, radu, gurul nostru, si-a tras niste perne in spate sa putem medita si ne-a povestit ceva de gratia divina si de aspiratie, ca daca ai aspiratie ai totul.

altadata a povestit cuiva, despre mine, ca eu am aspiratie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

disperați și bere caldă

uram berea, în orice condiție ar fi fost o respingere la respingere - căci probabil asta e realitatea berii -  ceva amar  care respinge deși...