duminică, 5 mai 2019

The Cotul Dariu Tapes Xapepa 4 - Din nou Beclean 1 (7 dec 1998)


in care e evocata figura lui gheorghe iova, asa cum am perceput-o cu ocazia prezentei lui la saloanele liviu rebreanu, 2-4 dec 1998.
de fapt atunci a fost primul contact direct cu iova, el revenind si la editia din 1999.
atunci, in 1998, am facut prima inregistrare cu iova, cotul nu a participat, au fost prezenti insa vasile cosofret si mihai triscas. pe iova il vazusem intii in 1995 la festivalul de la sighisoara. la masa de prinz am nimerit insa, din nefericire cu gheorghe craciun . acesta era preocupat de politici literare, facuse in ziua aia si un performance slabut in cetate, incendiase in om facut din ziare.
dupa ce l-am vazut pe iova mormaind bruieur in sala alaturi de craciun sau scotindu-l din sarite pe mircea cartarescu pe cind acesta citea un poem - eu i-am spus demult ca l-a parasit poezia!, dupa aceasta cartarescu intorcindu-se fulgerator, rostind da o n pizda ma-sii iova si aruncind cu cartea dupa el, am stiut ca acesta este omul care ma interesa din generatia 2000. prin comparatie, un musina mahmur care se tot dadea pe fata cu ulei de menta sa-si revina si cu noul lui antropocentrism, parea un clown care nu stie filosofie.
aceste evenimente vor fi precizate mai amanuntit in cartea despre cotul dariu care va insoti integrala inregistrarilor.

https://www.mixcloud.com/bogdan-lipcanu/the-cotul-dariu-tapes-xapepa-4-1998-din-nou-beclean-1-7-dec-1998/?fbclid=IwAR2uwrcXdqmxEg2qyxLRDtaxEXd7iyNeHHl3txzmsPiHBmig7_1OkxrgzdA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alfred bulai, un enigmatic și neștiut emisar al shambalei?

                                        Linia fortificată Focșani-Nămoloasa-Galați   asa cum bine se cunoaste in mediile esoterice, o serie ...