sâmbătă, 10 noiembrie 2018

despre digitalizarea casetelor cotul dariu


pina acum putem considera ca am facut doar probe de digitalizare.
de azi intram intr-o noua faza, cu setarile audacity la parametri corespunzatori. totusi, si in aceasta faza, vom da inregistrarile de pe caseta cu un usor fishiit, neprelucrate.
imperios necesar este sa salvam transferam acum ce este pe casete, unele fiind f vechi. avind proiectul audacity, ulterior se va putea masteriza sunetul. toate inregistrarile deja expuse, vor fi si ele reluate si republicate.
ce e important. noi am avut geniul de a-l recunoaste pe cotul dariu, astfel incit aceste inregistrari exista.
desigur, credeam atunci ca dariu va fi mereu asa cum era, la dispozitie. daca am fi stiut sau intuit mai bine, ne-am fi ocupat cu mai multa intensitate pt cit de multe descrieri si revelatii captate.
chiar unele seturi de conferinte sint descompletate, nu multe, e drept, dar unele importante. aici e posibil sa fi contribuit chiar dariu, care mai cerea cite o caseta pt reascultare. iar eu nu am fost atent cu inapoierile.
astfel, citeva casete s-au pierdut, de exemplu una f importanta cu mina lui dzeu.
desigur, audienta si importanta acestor inregistrari e realizata de f putini. peste 500-1000 de ani ideile lui cotul vor fi intelese mai bine. si doar de catre initiati.
cotul facea shivaism pe viu si, probabil e incarnarea unui mare metafizician shivaito-samkhyot.
ce inseamna acest tip de metafizician?
insemna metafizicianul care explica straturile absolutului de la nemanifestat pina la unghie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

disperați și bere caldă

uram berea, în orice condiție ar fi fost o respingere la respingere - căci probabil asta e realitatea berii -  ceva amar  care respinge deși...