miercuri, 28 noiembrie 2018

codeina&lumina


https://www.youtube.com/watch?v=DAhQ1AvHgbQ

uita te la mine gucci am pa mine uita te la mine cat de jale mi vine uita te la mine multi bani am pe mine uita te mai bine banii trag la mine uita te la mine bro, gucci am pe mine bro uita te la mine bro, cat de jale mi vine bro uita te la mine multi bani am pe mine uita te mai bine banii trag la mine ma urc in S class si ma duc acas aur mult viata de vis zdreanta mi o duc la Paris torn pe gheata whiskey scump pana va bag in pamant sa ti moara pizda de ciuda ii dau jet n o las sa suga zdrentele toate ma suna banii in buzunar s-aduna saracii moare de ciuda n au mancat de o saptamana toate zdrentele ma vor la ele in dormitor eu cu ele nu vorbesc doar pe a mea eu o iubesc baby momma e a mea si ma vrea doar pentru ea doar designer pun pe ea frate nu te oftica tarfa ta m a vazut pe instagram si s a indragostit m a vazut in oras si deja a innebunit sunt atat de jale imbracat iar tu mori de ciuda ca esti un sarac esti cam orfan nu ti permiti nimic toti vorbesc de tine ca esti un nimic arogant imbracat merg pe langa tine zdreanta ta a innebunit, nu se poate abtine orfanule te ingrop philipp plein sunt mafiot philipp plein in mers philipp plein pe waist sunt gras da am talent sunt echivalent cu tactu arogant, arogant ia ma zdreanta mai usor ca sunt elegant sunt in S class pe sosea zbor vin peste tine si te omor codeina toata ziua uita te la mine gucci am pa mine uita te la mine cat de jale mi vine uita te la mine multi bani am pe mine uita te mai bine banii trag la mine uita te la mine bro, gucci am pe mine bro uita te la mine bro, cat de jale mi vine bro uita te la mine multi bani am pe mine uita te mai bine banii trag la mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alfred bulai, un enigmatic și neștiut emisar al shambalei?

                                        Linia fortificată Focșani-Nămoloasa-Galați   asa cum bine se cunoaste in mediile esoterice, o serie ...