miercuri, 31 octombrie 2018

abi, papuci gucci

https://www.youtube.com/watch?v=AzWQrZ5sAmY&fbclid=IwAR2CvYfbrOj7SNQl4vFyvO6tZN1e1GqQf8RdJk4lE9x0DnkF_Eev66xJKiY

abiii yooo eyy Zdreanto a venit abi, skkrrrr Zdreanto stiu ca ma stii Ies din magazin Gucci Refren: Da-te mare abi Da-te mare abi Papuci Gucci in picioare, da-te mare abi Gucci cu serpi din cristale da-te mare abi Da-te mare abi Da-te mare abi Da-te mare abi papuci Gucci in picioare Doamne ce talent in tine abi da-te mare (taleent) Hanorac philipp plein pă mine Curea Gucci, blugi ţin in vine doamne cat de jale-mi vine Stil italian, dar eu sunt tigan zdrentele mor după mine nu se pot abţine Nu vezi ce criminal sunt imbracat Lasa-ma sunt ocupat, vad un rocker si il bat Refren: Da-te mare abi Da-te mare abi Papuci Gucci in picioare, da-te mare abi Gucci cu serpi din cristale, da-te mare abi Da-te mare abi Da-te mare abi M-am last de scoala, ey V-am bagat in boala, ey La 17 ani ai mei, abi are tot ce vrei Da-te mare abi, ey Baby abi e al ei Am o zdreanta langa mine zici ca-i Emy Alupei Zdreant-o zici ca esti Iisus, zdreant-o esti batut in cuie Stii ca tata e satana, iar abi copilul lui Miros a Dior (dihor:)) Baby simt ca mor Lasa-o mai usor Ca iti dau omor M-a vazut femeia ta in oras instant m-a iubit M-a vazut te-a parasit Alta zdreanta n-ai gasit Am scos-o pă zdreanţa-n oraş am ieşit in papuci Gucci Dupa date i-am dat papucii Refren: Da-te mare abi Da-te mare abi Papuci Gucci in picioare, da-te mare abi Gucci cu serpi din cristale da-te mare abi Da-te mare abi Da-te mare abi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

disperați și bere caldă

uram berea, în orice condiție ar fi fost o respingere la respingere - căci probabil asta e realitatea berii -  ceva amar  care respinge deși...