sâmbătă, 5 mai 2018

last days 17 noiembrie 2014


o lumina apare/
pe linia cu vapoare

base a luptat. fiorosul reprezentant al unei generatii care apune. capitane!!!

eram dupa polutie. si am intrat in sectia de votare. aproape nu m-am uitat la persoanele de acolo,
ceva imi spunea ca e o infectie politica locala cu gust de psd. la alea care dadeau stampilele.
ca o sanctiune, si am iesit.
dupa aceea mi-am reprosat ca nu am fost mai constient, ca nu m-am uitat deloc la politist, ca am uitat complet de tipa aia draguta (precis o pesedista, spunea mintea, si a ignorat-o).
seara alinaccio care spunea ca a marcat, ca i-au tremurat genunchii cind a ejaculat, ca asta istoveste cumplit si trebuie sa treaca pe tantra.
ca mooji a zis ca the meaning of life is joy. pai da, da atunci noi de ce...
si imi simteam circuitele neuronale perturbate de pierdere. apoi m-am gindit ca energia noastra, a bachelorilor nici nu e circulata si asta e pacatul, stagneaza nevrotic.

pe la 8 suna un prieten a lu alinaccio , observator in parva, ca nu stiu ce, ca ar mai trebui sa voteze in fiecare sectie cite 7 persoane ca sa cistigam. ce calcul mai e si asta?

acasa, ne bucuram salbatec cind iese johann. maimutoiul nu apare. dragnea iese si zice ca ponta e in usor avantaj, ochii ii lucesc, dar se simte ca e fericit ca a pierdut. acum el  omul 1 in partid.

dragosescu ma mesaguieste cu cifrele, fara diaspora. daca nu fura i-am futut, el: nu mai au ce. vine diaspora.
civilii din servicii is calare pe sectii flaminzi de dosare scandaloase. nu mai au cum.

gata, a iesit si a zis ca a pierdut

salbaticia invingatorului, delir, cocaina

guse, pe un jilt tiganesc, cu figura tulburel. il simt usurat, era prea mult si pt el ca maimutoiul sa se catere atit de sus. uff, e mai bine asa, cu televiziune, cu bani, analist. eu sint tronul din generatia noastra de ex-pesedisti, transmite gusa de la mosie. noul magnat-analist-sirbolog-brucanolog-media mogul :)

a 2-a zi. ponta cu banda. parca sint speriati ca nu ii da poporul jos. fraze de control, ca raminem la putere blabla. tonul e jos, aparent rational, ai revenit la realitate boy?
nu isi dau seama ca practic nu mai exista. tariceanu cel mai inconstient, agresiv. parca si ponta pune capul jos ascultindu-l, stie ca e ca un sobolan care urla si se umfla in blana pe marginea plutei. cica, sustinatorii mei:))
sobolanule, tu nu mai ai sustinatori.

ultimele lor zile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

disperați și bere caldă

uram berea, în orice condiție ar fi fost o respingere la respingere - căci probabil asta e realitatea berii -  ceva amar  care respinge deși...