miercuri, 18 aprilie 2018

prefilmul 4 fata B


 16 aprilie 2018, eveniment epocal. 
reusim sa extragem dintr-un calculator hirbuit lucrarea de diploma a lui cotul, numita Rusinea. dupa 21 de ani, 1997-2018!
vom publica la momentul oportun lucrarea acestui mare initiat, cu litere de aur.
iata cum incepe:
"Aceasta Lucrare este o Autobiografie a Fiintei. 
A nu putea visa inseamna a nu avea Destin.
Insuportabil, nascut intr-o lume insuportabila, din niste parinti insuportabili, detestand Suportul oricarei fiintari si extaziindu-ne in revelatia Fiintei, am surprins evenimentul ca nu necesitam nici o interpretare, nici o explicatie a lumii, ci perceptia pura a faptului respectiv in sine.
Perceptia pura a Faptului se numeste Semnificatie. S-au scris si s-au spus atit de multe, la ce bun un nou Autor?
Oamenii acestia nu cunosc Originile si Originile Originilor, ce am sa le spun, ce au sa creada? De unde sa-i iau, ce sa fac cu ei, am intr-adevar ceva de le spus?
Pentru oamenii obisnuiti totul este imposibil, ei sunt si se multumesc cu fragmente.
Fragmentarismul personalitatii si imaginatiei se numeste Irespirabilitate(...)"
iata asadar, la ce tip de cunoastere am fost expus din frageda tinerete, aceasta cunoastere superioara explicind si dispretul pe care il am pentru scriitori, acestia avind acces la o cunoastere inferioara, necontrolata, fragmentara si sublunara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

disperați și bere caldă

uram berea, în orice condiție ar fi fost o respingere la respingere - căci probabil asta e realitatea berii -  ceva amar  care respinge deși...