luni, 30 aprilie 2018

Despre curs (Herculane) 1995


avem aici primele 2-3 propozitii dintr-o prima inregistrare ratata, undeva la sfirsitul iernii  lui 95.
in iarna lui 95 mi-am cumparat din germania un reportofon panasonic.
intr-o seara rece, cotul m-a vizitat, stiu ca am iesit afara, am incercat sa fac prima inregistrare dar, din pacate, desi trebuie sa fi fost o conferinta densa, nefiind inca familiarizat cu toate butoanele, am ratat.

ce urmeaza este o inregistrare din primavara lui 95, dupa tabara de la herculane la care dariu participase.
este o discutie informala despre conferintele de acolo precum si despre dialogurile telepatice dintre dariu si grieg.
dupa cum rezulta, dariu prezentase cu o zi inainte la cenaclul nostru hiperboreea, materialul Despre aspiratie si transpiratie. de asemenea, avusesera loc discutii anterioare cu mine.
isi propunea utopic ca noi sa prezentam la conferinta de yoga din bistrita si proza mea experimentala, scrisa recent, scump cadavru sideral.

este cea mai veche inregistrare, calitatea e proasta si se recomanda casti (de asemenea sunetul nu e inca curatat).
se intrerupe la un moment dat, pina in prezent nu am gasit o continuare (e posibil sa nici nu existe, caci caseta se terminase).
grieg ii comunica lui dariu sa se pregateasca pentru maithuna

https://www.mixcloud.com/bogdan-lipcanu/the-cotul-dariu-tapes-despre-curs-herculane-1995/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alfred bulai, un enigmatic și neștiut emisar al shambalei?

                                        Linia fortificată Focșani-Nămoloasa-Galați   asa cum bine se cunoaste in mediile esoterice, o serie ...