vineri, 11 februarie 2022

durshivaism

duritatea transcendentala-oculta a extazului si a cautarii ne-au dus, incepind cu februarie 2019, intr-un parcurs eminescian de exceptie (facut in onoarea si la indemnul sau ocult). 

stramutat la viena, am luat contact repede atit cu academia de arta vieneza, akademie fur bildende Kunst, care are cea mai importanta linie de ginditori teoretici - am audiat astfel pe maretii andreas spiegel, jens kastner, elisabeth von samsonow, sabeth buchman si, mai putin decit mi-as fi dorit, diederichsen sau christian krawagna.

iar la universitatea vieneza am urmat cursuri de forta cu marii - karl baier (ocultism), john taber (istoria budismului indian), peter-daniel szanto (budism esoteric), arno bohler (experienta inimii in estetica indiana abhinavaguptiana), mriganda muktopadhyay (teosofie), oliver marchart (democratie radicala), arno dusini (germanistica), alte numeroase cursuri la sectiile tibetanistica, filmologie, filosofie, istorie, preistorie si arheologie.

am continuat apoi, 3 semestre digitale, cu alte nume grele, klaus-dieter mathes (budism mahayana), martina draszczyk (mahayana), peter janosi (egiptologie), martin gaenszle (antropologia himalay-ei centrale), bernard palme (istoria imperiului roman), petra aman (cartagina), sebastian eggenhofer sau magdalena nieslony, de la institutul de ist. si teoria artei - si alte si alte cursuri.

un traseu dur si curat-eminescian de studiu. cind vor aparea carnetelele sommersemesr si wintersemester se vor vedea mai clar detalii.


am fost  acolo unde putini au cutezat sa fie - si unde putini si-au permis sau li s-a permis sa fie: 

unde se avinta vulturii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fatalul film - about Sleep #2

cinema imprivibil, cinema imprescriptibil, anemic cinema, desktop cinema, clinamen . slow cinema, fluxus, whatever, vimarsha. cinema ca una ...