miercuri, 31 iulie 2024

alfred bulai, un enigmatic și neștiut emisar al shambalei?

                                      Linia fortificată Focșani-Nămoloasa-Galați 


asa cum bine se cunoaste in mediile esoterice, o serie de personalitati cu calitati iesite din comun au fost chemate in manifestare pe pamint romanesc, facindu-si simtita prezenta inca din anii 70 ai secolului trecut.

printre acestia ii amintim pe: andrei plesu, mario sorin vasilescu, vasile andru, nicu catrina, eugen mirtz, radu anton roman, ioan petru culianu, gelu voican voiculescu, lorin fortuna etc etc. 

se spune ca magicianul vamacharin gregorian bivolaru, printr-un ritual divin al lamelor tarotului a chemat aceste entitati aici. 

urmau sa formeze o echipa, dar caile mayei i-a ratacit pe multi dintre ei, acestia urmind sa se manifeste la un nivel mult inferior - in unele cazuri - misiunii acordate initial.

acesti adevarati combatanti ezoterici formau o adevarata linie fortificata focsani-namoloasa-galati a ocultismului romanesc.

in unele cazuri au existat si adevarate fratii de spirit preprogramate astral, care s-au arata si in planul asemanarii  tiparului fizic - cum constatam in cazul tripletei plesice: andrei plesu - mario vasilescu si radu anton roman. 

daca plesu s-a aratat un subterfug al yogai, desi cu o necontenita atractie pt ea, mai dificil de  interpretat este cazul lui radu anton roman care, aruncindu-se in recuperarea traditiei culinare oculte a poporului roman a facut poate, o munca de initiat ne-la-vedere si a actionat ocult prin gastronomie mai mult decit se poate inchipui. 

in fapt, trioletul urma sa fie un trident pe yoga-alchimie si tantra, dar a fost destramat de plesu (cazut in gurmanderiile spiritului oriental turcesc si sex cu ejaculare) si chiar si de mario, care desi a predat, a cochetat masiv cu securitatea, gelos tocmai pe magul care il chemase in manifestare. 

in fata acestei situatii radu anton roman s-a putut plia tantric doar camuflindu-se in aparentul profan al bucatariei,  stiind f bine ca sint zei si aici

si de acolo, ca un adevarat domn secret aka ciubăr vodă a acționat atît cît a putut el.

chiar și mircea cărtărescu a făcut parte din pleiada pierdută, dar, cum singur povestește, si-a obnubilat singur chemarea de  inițiat, preferînd gloria facilă și trecătoare a literaturii, unei vocații de adincime.


            21 de entițăți chemate în manifestare de maestrul grieg, nebunul din tarot (a 22-a carte)


aceste entități speciale, dar si altele, au fost chemate in manifestare de maestrul gupta mahasiddha gregorian bivolaru pentru a lucra la urcarea nivelului spiritual al umanității și a încerca o eliberare colectivă a tuturor ființelor de pe planeta pămînt, printr-un ritual magic special al lamelor tarotului, proiectat dintr-o lume cauzală.

din motive care țin de deraierea traiectului personal al fiecăruia, și, în primul rînd a raportării deficitare la grieg, procesul a eșuat lamentabil (vezi cazul pleșu care, efectiv a fugit și s-a ferit de fascinația lui grieg, cu care avusese un prim contact lăudabil) intrînd în sfera arhontelui cultural noica, căruia i-a închinat strădaniile sale (ajungînd abia pînă la nivelul îngerilor).


                          alfred bulai - un enigmatic și neștiut emisar al shambalei?

 recent avem însă semne ca si alte entitati s-ar putea inscrie in acest siaj de spumă ocultă

astfel, facind profilul profesorului bulai constatam niste chestiuni uluitoare: 

1. bulai făcea niște tabere de vară speciale în care participanții erau expuși unor metode neconvenționale și accelerate de dezinhibare. in acest sens demersul profesorul bulai parea mai degraba initiatic, depasind cu mult limitele pedagogiei seci.

2. bulai era implicat decisiv in discuții catharctice, unu la unu, cu toti participanții, pina la ore tirzii din noapte, dovedind o dedicare iesita din comun in analizarea profilului si accelerarea evolutiei spirituale a participantilor

3. pedigriul intelectual al profesorului arata ca el se preocupase inca din tinerete de efectul dramatic in predare

in acest sens el audiase clasa lui dem radulescu si aprofundase tehnici actoricesti, fiind in studenție el insusi actor in brigada studenteasca (oculta, am putea spune acum).

4. profesorul aplica in experimentele lui psihodrama moreniana si  psihodrama sacramentala jodorowskiana

5. fragmentele de inregistrari ne arata ca profesorul incerca sa dezinhibe participantii, sa le induca constientizari care sa ii scape de contractia egoului si de false prejudecati inchistatoare.

in acest sens profesorul actiona ca un tantric veritabil, sui generis.

6. profesorul instruia participanti, individual, intr-o filosofie sexuala neconventionala, aratind ca dorinta si manifestarea ei dezinhibata ne-nalta in tării. 

in acest sens, profesorul aborda o metoda-soc tip osho/rajneesh/grieg de spargere a limitelor constiintei

7. profesorul inducea - nu profita. este evident din amploarea efortului discursiv depus ca profesorul nu avea interese personale si era complet imersat in munca de eliberare a participantilor.

8. profesorul selecta cu grija participantii potriviti - oare cei care reuseau transformarea secreta erau ulteriori invitati intr-o societate ocultă pt a-si continua evolutia?


toate acestea ne duc la  punctul cel mai important  (fara numar): in actiunile lui, profesorul dezinhibator avea o metoda sui generis tantrica extrem de asemanatoare cu mentoratul de tip gregorian bivolaru.

in cuvintele unei ratacite asa-zise victime: ”experiența era transformatoare, pentru că ne ducea la limită, la extrem.”

tot ea: ”A fost o seară în care, după joculețe și experimente, am făcut teatru. Asta îi plăcea lui cel mai mult: să ne pună să jucăm teatru. Pentru că în teatru lumea se dezlănțuia cumva. Vorbesc, desigur, despre teatru experimental, despre improvizație. Ne dădea o situație și ne punea să jucăm situația. Și a fost un moment amuzant, care ne-a ieșit. A fost o scenă despre un bărbat beat și o soție isterică. Toată lumea s-a distrat. A fost o euforie cumva.” desigur, euforia intelegerii superioare si a propulsarii in nelimitat.

dar, după cum arata reactiile ulterioare, contractia egoului era doar tranzient manifesta la aceste fiinte inferioare. 

pe moment ele realizau expansiunea constiintei, dar se contractau si chirceau pe mai departe in egoismul lor animalier.


este alfred bulai un magician ascuns, tip vamacharin care alterneaza metoda de mina dreapta cu metoda de mina stinga? aparentele exact asta arata.

automanifestarea lui eclatant-initiatica intr-un cadru extrem profan si chiar delabrat cum e cel universitatar indica ca profesorul folosea stravechea metoda tantrica de transformare a veninului in nectar.


                                                      principiul sinarhic la snspa?


astfel, daca punem cap la cap manifestarile din acest caz si corelam totul cu millieul in care preda si prepara bulai viitoare entitati - anume SNSPA- bulai selecta fiinte pt o misiune superioara: pt ca aceste fiinte sa poata participa la realizarea statului sinarhic constituit dupa preceptele revelate de inteleptii shambalei lui Saint-Yves d’Alveydre. 

prin bulai SNSPA devenise o pepiniera a shambalei, dincolo de rolul ei profan.

aceasta insemnind, in mod direct ca:

alfred bulai este un mesager tainic al shambalei venit pe pamint intr-o misiune sacra de tip kalachakra.

 

Un comentariu:

fatalul film - about Sleep #2

cinema imprivibil, cinema imprescriptibil, anemic cinema, desktop cinema, clinamen . slow cinema, fluxus, whatever, vimarsha. cinema ca una ...